Pages Navigation Menu

Zenith Optimedia previzioneaza o crestere mai putin optimista a pietei globale de publicitate

Zenith Optimedia previzioneaza o crestere mai putin optimista a pietei globale de publicitate

Companie-zenith_optimedia

Revizuirea in scadere este cea de-a doua in 2013. Astfel, datorita recesiunii din zona euro, precum si a preocuparilor privind securitatea in Coreea de Sud, vanzarea de publicitate la nivel global va inregistra o crestere de doar 3.5 procente anul acesta. Conform Reuters, in decembrie 2012 Zenith Optimedia previziona o crestere de 4.1% in timp ce in aprilie 2013, cresterea a fost estimata la 3.9%.

Parte a Publicis Groupe, Zenith Optimedia este cel de-al treilea mare grup de publicitate la nivel mondial dupa WPP si Omnicom.

Prudenta pietei Sud Coreene a venit datorita amenintarii nucleare Nord Coreene, in timp ce cheltuielile in zona euro se vor stabiliza abia in 2014, pentru 2015 fiind prognozata o usoara recuperare.

Conform raportului Zenith Optimedia, China, India si Indonezia, tarile cu crestere economica rapida din Asia vor avea parte de cea mai mare crestere a pietei publicitare in 2013.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>