Pages Navigation Menu

WPP va prelua shop-ul digital chinez IM2.0

WPP va prelua shop-ul digital chinez IM2.0

20110415110015215

WPP, cea mai mare companie publicitara va achizitiona IM2.0

Achizitia IM2.0 de catre WPP face parte din strategia de extindere a companiei in tarile cu cea mai mare rata de crestere economica. Tranzactia nu a fost inca anuntata, fiind inca analizata de Consiliul Concurentei.

WPP a facut achizitia prin compania sa VML, parte a retelei Young & Rubicam. China este a 3-a cea mai mare piata pentru WPP, in urma Statelor Unite si a Marii Britanii, cu o cifra de afaceri de 1,4 miliarde dolari si aproximativ 14.000 angajati. Estimarile includ cifrele de afaceri ale retelelor afiliate. Compania londoneza are programate investitii de 640 milioane dolari pentru achizitionarea de companii digital in piete aflate in dezvoltare precum Turcia, Brazilia, India si Vietnam.

IM2.0 ce are birouri in Beijing si Shanghai, creaza strategii online si implementeaza campanii de publicitate. Printre clientii sai se numara Dell Inc., Adidas AG, Mondelez International Inc. si Qingdao Haier Co. Are 230 de angajati si o cifra de afaceri de 33 milioane.

Achizitia IM2.0 ridica la 5 numarul companiilor chinezesti ce intra in portofoliul WPP in acest an, impreuna cu Miaozhen Systems si Sinotrust International Information & Consulting Beijing.

Sursa: adage.com

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>