Pages Navigation Menu

Reclama emotionanta la Guinness

Reclama emotionanta la Guinness

Se intampla cateodata sa apara o reclama, facuta atat de bine, incat spala toate pacatele celorlalte, care ne enerveaza zilnic si ale caror melodii stupide ne raman in minte, impotriva vointei noastre.
Un astfel de spot este cel la berea Guinness. Are aproape 7 milioane de vizualizari pe Youtube. Deocamdata.

In primul rand, sloganul campaniei ” Made of more” este bine ales si foarte generos in ceea ce priveste subiectul reclamei. Sa fim sinceri, cu exceptia pozitionarilor clasice la bauturi alcoolice si anume: cea prin gust sau calitatea produsului si cea prin pret, aceasta de fata este cea mai permisiva, dar si cea mai riscanta, deoarece de multe ori, sloganul si ideea reclamei nu mai au nici o legatura cu produsul. Daca accepti aceasta conventie, cu siguranta vei iubi spotul.
Ne este prezentata povestea catorva prieteni care joaca baschet in scaunele cu rotile, dandu-ne impresia ca nici unul dintre ei nu isi poate folosi picioarele. Foarte interesant si bine gandit este contrastul dintre muzica lenta, linistitoare, menita sa emotioneze si rapiditatea cadrelor si miscarilor actorilor care releva exact dedicarea, loialitatea si implicarea personajelor. De apreciat este faptul ca berea, un liant social, subtil, este prezentata intr-un singur cadru de doua secunde.
Bineinteles ca fraza de final :” alegerile pe care le facem dezvaluie adevarata natura a caracterului nostru” este usor moralista si lacrimogena, dar per total reclama este foarte bine realizata, este inchegata si reuseste sa emotioneze.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>