Pages Navigation Menu

Hello Happiness!

Hello Happiness!

      Dubai sau Orasul viitorului este pentru majoritatea asiaticilor singura varianta de a scapa de saracie. 80 la suta dintre constructorii turnurilor cu zeci si zeci de etaje sunt oameni care migreaza anual din Asia de Sud catre Arabia Saudita  in speranta ca isi vor imbunatatii situatia financiara si cei de acasa o vor duce mai bine.

     Rapoartele arata ca recrutarii aleg muncitori din India si Pakistan, tari cu un nivel de viata foarte scazut si se folosesc de acest status vrednic de mila.  Lucratorilor le sunt promise anumite drepturi, doar ca o data ajunsi in Dubai situatia se schimba. In primul rand, taxele de transport sunt supraestimate, contravaloarea lor fiind retrasa din veniturile pe care asiaticii le obtin in perioada de activitate prevazuta in contract.

      Cand ajung la destinatie, angajatorii le confisca muncitorilor pasapoartele și acestia nu devin altceva decat „sclavi pe plantatia Dubaiului”. Totusi, reusesc sa tina legatura cu familia si o data pe saptamana vorbesc la telefon cu sotiile si copiii, insa banii pe care ii primesc sunt atat de putini, incat conversatiile dureaza cel mult un minut.

capac

      Gigantul CocaCola a aflat de povestea lor și a pus pe picioare campania „Hello Happiness” cu scopul de a le usura munca si de a le alina dorul de casa indienilor si pakistanezilor.

      Ce presupune „Hello Hapiness”?  In Dubai au fost amplasate cabine telefonice, dar mai speciale, in sensul ca monedele au fost  inlocuite de capacele CocaCola. Astfel, oamenii introduc un capac si vorbesc un  minut.

      Alte comentarii sunt de prisos si de aceea va invit sa urmariti spotul publicitar de la Coca Cola, „Hello Happiness”.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>