Pages Navigation Menu

Ghita ciobanul

Ghita ciobanul

ghita_ciobanul

De cateva zile, suntem asaltati pe toate posturile Tv de noua serie de reclame la Vodafone, sub sloganul ”Romanii au initiativa”. La inceput, a fost ,de fapt, o campanie cu acelasi nume, in care se pot inscrie toti cei care au o poveste interesanta de spus si care, bineinteles, se potriveste sloganului.

Ulterior, publicitarii le-au ales pe cele mai bune si au creat seria de reclame. Dintre toate, cea mai difuzata si cea mai de impact este cea cu ciobanul Ghita. Ca executie si ca scenariu nu am multe de reprosat, singura observatie, dar esentiala , este ca spotul nu prea reflecta ideea centrala a campaniei. Sa fim sinceri, a avea initiativa nu inseamna a-ti face cont de Facebook!

Jingle-ul acela stresant de la inceputul si finalul reclamei este o reinterpretare a melodiei fetelor de la Capalna si inteleg din ce motive  au ales-o, dar rezultatul nu este extraordinar.

Ciobanul, care are pagina de Facebook din februarie 2013, este simpatic, dar spotul este  fortat. Aerul mioritico- idilic este destul de fals, iar Ghita este comic in mod involuntar  cand se chinuie sa pronunte ,,croissant” si ”jogging”, cuvinte pe care le-a invatat probabil cu ocazia turnarii reclamei.

Cat despre reteaua excelenta de la stana, stim cu totii de cate ori cade semnalul in timpul unei convorbiri, aflandu-te chiar in mijlocul orasului sau in apartamentul tau, tot in oras. Dar, cine stie, la stana unde nu e nici un obstacol,in afara de munti,  poate merge netul struna! N-avem de unde sti!

 

 

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>