Pages Navigation Menu

De ce nu ne plac reclamele la Catena?

De ce nu ne plac reclamele la Catena?

De cate ori nu ai lasat sa mearga televizorul in fundal si te-ai apucat sa faci altceva? Mai ales in timpul interminabilelor pauze publicitare. Si de cate ori ti-a fost lene sa-l dai mai incet, desi stiai ca reclamele sunt difuzate cu sunetul mai tare. Si de cate ori nu ai auzit spotul la Catena si te-ai oprit din orice faceai si te-ai napustit asupra telecomenzii doar ca sa schimbi postul, ca sa nu mai auzi nici o secunda din reclama la Catena? Da, stiu, de multe ori. Si eu am facut la fel.
Si totusi, de ce nu ne plac reclamele la Farmacia Catena ?

Pai in primul rand, jingel-ul este enervant si prost ales. Stiu ca ti se intipareste in memorie, acesta este si rostul lui si ca vor fi unii care vor spune ca si reclama prost facuta sau nereusita e tot reclama, eu raman la parerea ca nu o sa cumperi niciodata un produs sau serviciu, daca nu-ti place spotul .
Am stabilit cum este cu jingle-ul, acum sa analizam un pic actorii si implicit personajele din reclama. Lucrul evident este ca publicitarii au vrut sa atinga toate categoriile de varsta : avem o fetita pseudo-cunoscuta , o cantareata de varsta mijlocie- Nico si doi actori in varsta- Stela Popescu si Sebastian Papaiani. Din punct de vedere al strategiei, nimic de reprosat. Eu insa am o retinere in ceea ce priveste popularitatea lor, in momentul de fata . Chiar daca fiecare, sa zicem ca mai are o parte a publicului care il admira, combinatia nu este una reusita, in opinia mea.

Dar insuccesul reclamelor vine mai ales din absurditatea replicilor. Cine vrea sa auda un pensionar care spune fericit vreau sa traiesc mai mult ? Sau un tanar care cere o ” pastila de iubire” ?
Sa mai luam un exemplu. Spotul cu raftul de slabit. Cu greu iti poti imagina o discutie mai fortata si chiar absurda pe alocuri. ” Sa slabesc ma ajuta raftul. Raftul si mai cum? ”.

Cu replici fortate sau nu, cu actorii mai putini populari sau nu, sunt sigur ca toata lumea stie celebra fraza: “Farmacia inimi Catenaaaaaaa!” iar daca toata lumea stie fraza asta, oare cat de slaba este pana la urma reclama?

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>