Pages Navigation Menu

Coca Cola, o noua campanie anti-obezitate

Coca Cola, o noua campanie anti-obezitate

     Gigantul CocaCola finanteaza cu 20 de milioane de lire sterline un program anti-obezitate, care se va desfasura in 70 de parcuri din Mare Britanie.

coca_cola_vilnius_park

     Compania americana a afirmat ca noul proiect va cuprinde mii de sesiuni de antrenament gratuite, destinate in special familiilor. Dintre sporturile existente în planul de activitate fac parte si tenisul, basketul, zumba, oina si tirul cu arc, conform telegraph.co.uk.

     Iniţiativa de peste noapte al celor de la CocaCola a declanşat imediat critici în rândul ONG-urilor de nutriţie, care îi acuză pe reprezentantii companiei ca incearca printr-un mod „obscen” sa distraga atentia de la propriul produs. Mai mult, ei sunt de părere că bautura ar fi  principala cauza a gradului mare de obezitate prezent în Mare Britanie.

      La inceputul acestei luni, oficiali din domeniul sanatatii publice au avertizat ca adolescentii si copiii consumă cu 40% mai mult zahar decat necesarul zilnic recomandat. De asemenea, un raport facut public atestă ca principalii vinovati  de surplusul de zahar sunt băuturile carbogazoase şi sucurile de fructe.

     Implementarea programului va incepe vineri si este gandit pentru o durata de sase ani. Principalele orase care si-au pus parcurile la dispozitie pentru desfasurarea activitatilor sportive initiate de cei de la CocaCola sunt Londra, Birmingham si Newcastle.

Sursa foto: theinspirationroom.com

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>