Pages Navigation Menu

Coca-Cola light da gust modei – Coca-Cola light loves Moschino

Coca-Cola light da gust modei – Coca-Cola light loves Moschino

coca-cola-light-moschino

De-a lungul istoriei sale, Compania Coca–Cola a capturat spiritul timpului prin intermediul artei sale publicitare. Forma cutiei originale, din 1955, oferea logo-ul brand-ului in rosu pe fond alb-diamant nefiind nimic special, doar ca simplitatea si-a pus amprenta asupra subconstientului natiunilor insetate.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Pentru a mentine brand-ului un sentiment de prospetime si ancorare in prezent, Coca- Cola si-a redesenat cutia cu ajutorul                                                                                                          artistilor si designer-ilor de top: Andy Warhol, Marc Jacobs, Karl Lagarfeld, Roberto Cavalli si Chantal Thomass. Fara a da vreun semn de a-si incetini avantul, Coca-Cola light  a facut echipa cu renumita casa de moda Moschino pentru noua colectie “Coca-Cola light iubeste Moschino”, care a fost inaugurata in Saptamana Modei de la Milano din aceasta toamna. Condusa de designer-ul Jeremy Scott, seria a cuprins trei subiecte diferite – Cow Print, Eye Chart si Hearts. Imprimarile alb-negru, Cow Print, au devenit peste ani simbolul iconic al casei de moda. Inima roz este o alta monograma, semnatura folosita cu generozitate de Moschino pentru colectia sa de vara din 2015, o reala lume Barbie. Acesta este cel mai recunoscut simbol al brand-ului si Jeremy Scott a ales sa  il foloseasca, de asemenea, pentru aceasta serie. Modelul Grafic Eye folosit de medicii oftalmologi este cel mai inovativ design al casei de moda.

Seria “Coca-Cola light iubeste Moschino” va fi valabila incepand cu luna septembrie pana la sfarsitul lunii decembrie 2014, in cutii de 330 ml, sticle de 500 ml si 1,75 ml, in Italia. De asemenea, un concurs va fi lansat in care se poate castiga un tricou semnat Moschino in fiecare zi pana pe 31 decembrie, prin introducerea codului gasit sub capacul sticlelor. Premiul cel mare consta intr-o excursie la New York, la Saptamana Modei, pentru doua persoane.

De asemenea, Coca-Cola light va intra intr-o colaborare permanenta cu celebrul blogger de moda Irina Colzi pe www.ireneccloset.com, ea va fi purtatorul de cuvant si ambasadoarea Instagram Photo Challenge Coca-Cola light loves Moschino invitand fanii sai sa creeze o tinuta inspirata de aceasta editie limitata in scopul de a surprinde in modul cel mai interesant spiritul glam si ironic al parteneriatului Moschino-Coca-Cola light. Ideile creative vor fi postate pe pagina de Facebook a Coca-Cola.

Concentrandu-se pe ideea eternului feminin, mereu preocupat de felul cum arata, Coca-Cola light creeaza liantul intre “fara zahar” si moda. Chiar daca aceasta colaborare este pentru moment doar pe teritoriul Italiei, ne asteptam si la alte tari dornice sa imbine moda cu faimosul brand Coca-Cola.

 

 

Sursa: Sibeg.it / Coca-Cola in Sicilia

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>