Pages Navigation Menu

Cele mai neobisnuite facultati din lume

Cele mai neobisnuite facultati din lume

magie-640x400

Cand vine vorba de studiul in strainatate, niciun domeniu nu pare neobisnuit.  Pentru a raspunde cerintelor unei piete dinamice,  universitatile din strainatate au dezvoltat programe de licenta sau master care vi s-ar parea ciudate. De exemplu daca doriti sa deveniti un magician celebru, precum Houdini, acum aveti posibilitatea urmand cursurile Facultatii de Magie.  Alte facultati la fel de celebre sunt: Facultatea McDonald’s si Facultatea Starbucks.

Succesul acestor cursuri are o singura explicatie. Tinerii studenti sunt incurajati sa-si aleaga studiile in functie de pasiuni si interese, isi petrec mare parte din timp facand practica. Astfel ca la sfarsitul facultatii se vor putea orienta catre un job bine platit.

O astfel de Facultate este la Universitatea de Magie Fratia Internationala a Magicienilor. Curricula de magie este alcatuita din 24 de lectii. Pentru a putea invata aceste lectii va sunt de ajutor:  materiale printate, carti si DVD-uri bogate in ilustratii si imagini. Cursurile pot fi descarcate si urmate online.

646x404

Pentru a pregati mai bine viitori angajati in activitatile specifice lor, companii precum McDonald’s sau Starbucks au dezvoltat propriile lor cursuri. Facultatea Starbucks ofera cursuri numite Barista 101, in care studentii invata sa prepare cafeaua. Lantul de restaurante fastfood McDonald’s a dezvoltat Facultatea Hamburger.  In aceasta facultate cursantii urmeaza cursuri specializate de: business si leadership. Universitatea Hamburger are sedii in: Londra (Anglia), Beijing si Shanghai (China), Sao Paulo (Brazilia), Tokyo (Japonia) si Sydney (Australia).

strabucks

Sursa: campus cluj

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>