Pages Navigation Menu

Casa Tiffany foloseşte pentru prima dată în istoria ei un cuplu gay într-o reclamă

Casa Tiffany foloseşte pentru prima dată în istoria ei un cuplu gay într-o reclamă

tiffany-and-co

Casa de bijuterii Tiffany a folosit pentru prima dată în istoria ei de 178 de ani un cuplu gay în campania sa de primăvară pentru noua gamă de verighete pe care le produce.

Cuplurile care vor să se căsătorească au văzut dintotdeauna în casa Tiffany (TIF) şi micile sale cutiuţe albastre un veritabil simbol al iubirii veşnice. Renumita casă de bijuterii americană are în 2015 un nou mesaj pentru clienţii ei: iubirea se prezintă în multe forme.

Compania americană, înfiinţată în urmă cu 178 de ani, a angajat pentru prima dată în istoria ei un cuplu gay pentru una dintre reclamele sale. Fotografia din noua campanie prezintă un cuplu de bărbaţi homosexuali care stau aşezaţi pe treptele din faţa unei case, ţinându-se de mână, cu afecţiune, şi zâmbind.

Imaginea este doar una dintre cele şapte fotografii realizate de fotograful de modă Peter Lindbergh pentru noua campanie de primăvară a casei Tiffany, care va fi derulată sub sloganul “Will You?” (“Vrei?” – forma contrasă a clasicei întrebări “Vrei să te căsătoreşti cu mine?”, n.r.). Acest mesaj, afirmă purtătoarea de cuvânt a companiei americane, Linda Buckley, reflectă “o abordare modernă a iubirii şi a relaţiilor romantice”.

“În zilele noastre, drumul spre căsătorie nu mai este unul liniar, iar dragostea adevărată poate să apară mai mult de o dată în viaţă, prin poveşti de iubire care se prezintă într-o varietate de forme”, a adăugat reprezentanta casei Tiffany.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>