Pages Navigation Menu

Carmencita.ro – primul atelier de productie de rochii de ocazie made to measure cu livrare imediata din Romania

Carmencita.ro – primul atelier de productie de rochii de ocazie made to measure cu livrare imediata din Romania

logo-carmencita-final-negru

In momentul in care esti invitata la un eveniment apare inevitabil intrebarea: Ce voi purta la acel eveniment, astfel incat sa imi vina perfect si sa nu ma regasesc in situatia in care altcineva sa poarte aceeasi rochie ca mine?, in conditiile in care principalii retaileri de haine pentru femei comercializeaza produse de imbracaminte mass market si cu masuri standard. Carmencita.ro vine in ajutorul doamnelor si domnisoarelor, fiind primul atelier de creatie de rochii de ocazie, made to measure si cu livrare imediata, din Romania. 

            Carmencita.ro s-a lansat in noiembrie 2011 si inca de la inceput a pus accentul pe livrarea din stoc a produselor in maximum 24h. A inceput cu produse de import pe care le-a distribuit si pe site-urile marilor retaileri de fashion din Romania, iar singurul avantaj competitiv era acela ca produsele se aflau in stoc si puteau fi livrate rapid. 

In 2014, Carmencita.ro a suferit un proces de rebranding, care a pus accentul pe rochii de ocazie, ca urmare a nevoilor clientelor pentru rochii de ocazie unicat cu un raport bun calitate-pret, dar si cu o livrare rapida. Am ales sa comercializam doar rochii pentru ca nu exista un magazin online specializat doar pe acest articol care sa aiba stoc si sa poata livra in 24h orice produs afisat. Un alt argument al dezvoltarii business-ului pe aceasta nisa este ca rochiile reprezinta cel mai vandut articol dintr-un magazin online (peste 60%) urmat de incaltaminte, camasi, fuste si pantaloni”, afirma Carmen Dascalu, owner Carmencita.ro. Potrivit Google Keyword Planner, care ofera informatii despre search-urile utilizatorilor arata ca lunar sunt 350.000 cautari pe orice combinatie de cuvinte-cheie care contine „rochii”. Cifrele sunt si mai mari in alte regiuni ale globului, precum UK 4 mil cautari/luna, USA 8,6 mil cautari/luna, Orientul Mijlociu (Emirate, Arabia Saudita, Qatar) 126,000 cautari/luna. 

            Astfel, ideea de productie a rochilor in atelierul propriu a adus urmatoarele avantaje competitive fata de produsele mass market: conceptul made to measure prin care produsul se executa direct pe masurile clientei fara costuri suplimentare, ajungand la o rata de retur de 0,5%, in vreme ce rata de retur pe fashion e de 15-20%; modele unicat create de designer si adaptate cerintelor clientelor si pietei, astfel ca, spre exemplu, daca din research-urile realizate constant se observa un interes mare pentru rochiile din dantela rosii, atunci in cateva zile se pot crea diferite modele de rochii de seara din dantela rosie. Modelele rochiilor sunt  foarte diferite (de la rochii lungi cu broderii cusute manual din materiale naturale pana la rochii midii sau scurte din dantele pretioase si finisaje de inalta calitate), culori variate, materiale diferite. Colectiile impaca toate gusturile, mai ales ca fiecare model poate fi adaptat in functie de dorinta clientei. Mai mult decat atat, capacitatea de productie se poate extinde pe masura cresterii vanzarilor, ceea ce inseamna livrarea oricarei comenzi in maximum 2 zile.

            Piata de fashion din Romania este in plina dezvoltare si potrivit unor estimari Emag pe 2014 a atins suma de 4 mld. euro. In acelasi registru se inscrie si piata de fashion online din Romania, avand 130 mil. euro, in crestere cu 30-35% fata de 2013. Trendul este ascendent si urmeaza aproximativ aceeasi crestere si in 2015. 

            In ceea ce priveste Carmencita.ro, „Pentru 2015 planurile sunt mari, iar obiectivele asemenea. Avand in vedere ca online-ul este o unealta ce ne permite o extindere rapida, in 2015 creatiile Carmencita.ro vor putea fi purtate si in Marea Britanie. Extinderea pe o noua piata – apropo, o piata de 10 ori mai mare decat in Romania – este o directie importanta pentru anul urmator, lucram intens la aceasta lansare si este primul pas dintr-o lunga calatorie in care vom porni pentru lansarea Carmencita.ro in cat mai multe tari”, dupa cum afirma Carmen Dascalu. 

Carmen Dascalu_owner Carmencita.ro

            Carmen Dascalu, owner Carmencita.ro are experienta ca Business developer intr-o companie de top din online, dar si in marketing si sales. „Influenta data de parintii antreprenori, experienta acumulata in online plus interesul pentru design vestimentar m-au determinat sa imi doresc sa realizez acest business. Intre timp, dorinta a devenit realitate, iar business-ul s-a transformat in pasiune. Traiesc o poveste frumoasa, astfel incat cateodata imi e greu sa cred ca e reala – dar fiecare zi in atelier, zgomotul masinilor de cusut si zambetele fericite ale clientelor imi demonstreaza ca e adevarat.”

 

2 Comments

  1. splendida femeie esti… o romanca superba…

    mult succes…

  2. Va doresc multe realizari si mult succes !

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>