Pages Navigation Menu

Branduri sub lupa

Branduri sub lupa

In spatele oricarui brand se ascunde multa munca, multe semnificatii. Brandul vorbeste! Putini avem urechi sa ascultam. Il vedem, ne identificam cu el, il adaugam la sectiunea “Preferate”, continuam sa cumparam si… atat. Dar cati dintre noi ne-am oprit putin sa vedem ce mesaj ne transmite? Scoatem lupa si analizam…

toblerone

Toblerone. Legendara ciocolata elvetiana sub forma triunghiulara. Daca ne luam putin gandul de la ciocolata si privim cu atentie logo-ul, putem observa un urs care danseaza. Se spune ca este un tribut adus orasului elvetian care produce ciocolata. In denumire apare si numele orasului, Berne, unde inventatorul ciocolatei, Tobler, si-a deschis primul magazin de delicatese.

lg

LG. Cu totii ne amintim de simpaticul joc PacMan. Ei bine, cei de la LG au dorit un  logo care sa exprime incredere si optimism. Au reusit asta. Avem un chip zambitor si care cu putina imaginative se transforma in renumitul personaj PacMan.

tour de france

Turul Frantei. Competitia ciclista ce se desfasoara in Franta si in tarile vecine, pe o lungime totala de peste 3600 de kilometri, timp de 3 saptamani. Vedem logo-ul in fiecare an si cu totii am observant soarele, ilustrand faptul ca turul are loc numai pe timp de zi. Dar ati observat si ciclistul?

cola

Coca-Cola. Un brand renumit, care nu mai are nevoie de prezentare. Ne putem uita ore in sir, si tot ce vedem la celebrul logo este doar numele bauturii, scris cu un font simpatic. Niciun semn special, nicio semnificatie… aparent. Insa, o campanie Coca-Cola, desfasurata in 2011, in Danemarca, a presupus ca logo-ul americat integreaza subtil steagul danez.

Asa ca, data viitoare cand mergeti la cumparaturi, luati lupa cu voi, jucati-va de-a detectivul si descoperiti secretele care se ascund in logo-urile marilor branduri! Spor!
Sursa : Business Insider

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>