Pages Navigation Menu

Apple, cel mai valoros brand in 2013

Apple, cel mai valoros brand in 2013

Apple este cel mai valoros brand din lume in acest an, fiind evaluat la peste 98 de miliarde de dolari, potrivit unui raport realizat de Interbrand.  Pe locul al doilea, se situeaza gigantul Google care a inregistrat o crestere spectaculoasa de 34 % fata de anul precedent. Top trei este completat de Coca-Cola, cu o valoare de brand de aprope 80 de miliarde de dolari. Cea mai mare companie producatoare de bauturi racoritoare a pierdut pentru prima data in 13 ani suprematia in topul ‘’ Best Global Brands’’.

Brandurile de IT sunt prezente in clasament pe locurile patru- IBM  (78 miliarde de dolari) si cinci-Microsoft (aproape 60 miliarde de dolari).

Cunoscutul lant de restaurant McDonald’s se situeaza pe pozitia a saptea, fiind urmat de Samsung ( aproape 40 de miliarde de dolari) si de Intel (peste 37 de miliarde de dolari).

‘’ Marci ca Apple, Google si Samsung au schimbat efectiv modul in care traim’’ a spus Jez Frampton, directorul general al Interbrand.

Firmele producatoare de masini sunt prezente in acest clasament si ocupa pozitiile 10 -  Toyota , evaluata la 35 miliarde de dolari, 11 – Mercedes Benz (31,9  miliarde de dolari ) si 12 – BMW (31,8 miliarde de dolari ).

Clasamentul ‘’Best Global Brands’’ realizat de Interbrand este unul dintre cele mai credibile si urmarite astfel de topuri.

Sursa Mediafax

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>