Pages Navigation Menu

Alibaba amentinta veniturile din publicitate ale Google, Amazon, Yahoo si Facebook

Alibaba amentinta veniturile din publicitate ale Google, Amazon, Yahoo si Facebook

Gigantul e-commerce Alibaba a anuntat marti ca si-a depus dosarul pentru a fi listat la Bursa. Prin acest gest, Alibaba nu ameninta doar competitia directa, Amazon sau Ebay, ci si veniturile din advertising ale Google, Yahoo sau Facebook. Cu o cifra de afaceri de 6.5 miliarde dolari si un profit net de 2.9 miliarde pe ultimele 9 luni din 2013 (anul fiscal la care platforma se raporteaza incepe la 1 aprilie), Alibaba este un competitor de luat in seama.

Platforma are propria ei retea de publicitate, oferind servicii similare cu cele existente pe piata in acest moment. Branduri mari europene precum Mercedes Benz au desfasurat deja campanii prin intermediul retelei.

alibaba

Principalele modalitati de promovare pe Alibaba sunt:

Alimama

Vanzatorii au la dispozitie un one stop shop pentru achizitionarea reclamelor prin intermediul carora isi pot promova produsele pe Alibaba, Taobao Marketplace si reteaua de situri afiliate denumite Taobao Affiliate Network.

Rivali: Amazon Advertising Platform, eBay Advertising, Google Shopping

Taobao Affiliate Network

Reteaua de situri afiliate ce desfasoara campanii publicitare prin Alimama. Compania sustine ca reteaua sa este cea mai extinsa din China, bazandu-se pe cati bani sunt rulati.

Rivali: Google Display Network, Facebook’s Audience Network, AOL’s Advertising.com

TANX (Taobao Ad Network and Exchange)

Locul in care advertiserii pot cumpara reclame atat pe situri detinute de Alibaba cat si pe alte situri externe. Este practic o bursa de reclama. Spre deosebire de Alimama, TANX nu ofera reclame doar vanzatorilor.

Rivali: Google AdX, Yahoo Exchange, Facebook Exchange, Twitter’s MoPub

Data Management Platform

Utilizatorii isi pot uploada propria lor baza de date sau propriile specificatii despre publicul tinta pentru a le combina cu baza de date Alibaba pentru exact tipul de produs prezentand interes. Mercedes Benz a incercat deja acest sistem.

Rivali Oracle’s BlueKai, Adobe Audience Manager

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>