Pages Navigation Menu

Laura Dragomir (MID): „Să vă spun povești am venit, nu să vi le vând!”

Laura Dragomir (MID): „Să vă spun povești am venit, nu să vi le vând!”

Și asta a făcut. Îmbrăcată într-o rochie verde accesorizată cu o pereche de pantofi stiletto, Laura Dragomir a strălucit pe scena sălii de conferințe de la Stejarii Country Club.

http://lauradragomir.ro

http://lauradragomir.ro

Expert în comunicare și cu o experiență de 24 de ani în jurnalism & top moderator TV, Laura Dragimer a povestit în cadrul Conferinței „Marketing în Direct”, ediția a 7-a, despre ursulețul uneia dintre supraviețuitoarele genocidului de după cel de-al Doilea Război Mondial. Ursulețul se numea Mishu, iar stăpâna acestuia purta numele de Ina. Atât fetița, cât și ursulețul au supraviețuit genocidului, însă 1,5 milioane de copii evrei, nu.

Ursulețul Mishu este și astăzi într-un muzeu de jucării din Israel, muzeu ce adăpostește o serie de aproximativ 50 de jucării ai copiilor ce au scăpat cu viață în urma genocidului de după anul 1944.

Marketing în Direct, ediția a 7-a

Marketing în Direct, ediția a 7-a

Laura consideră că oamenii, comnsumatorii au nevoie de povești, iar speaker-ul are rolul de a-și face ascultătorii personaje în poveștile lor.

”Una dintre așteptările consumatorului este să îi spui o poveste pe care să o creadă și să-și dorească să fie parte din ea. Dacă poveștile sunt despre produse și servicii, nu este storytelling. Este o broșură. Tu ești cel care dă măreție poveștii. ”,
a spus Laura Dragomir.

De asemenea, jurnalista Laura Dragomir a mai adăugat că o comunicare eficientă este abilitate esențială de viață și singura modalitate pașnică de a convinge.

În prezent, aceasta antrenează CEO, top & middle management, echipe din companii, judecători, avocați și medici, este lector în cadrul Școlii Europene și cofondator Brainguys.

Discursul Laurei în timpul acordat de organizatorii conferinței „Marketing în Direct”, ediția a 7-a a fost după cum a spus și Churchill : „Precum fusta unei femei: suficient de lungă, cât să acopere întreg conținutul și suficient de scurtă, cât să nu plictisească.”.

Citește și:

Alexandru Israil (MID): „Noi stăm liniștiți, că suntem cu 20 de ani în urma Europei.”

Peste o săptămână are loc cea de-a 7a ediţie a Conferinței Marketing în Direct

Nu aduce anul ce aduce… cea de-a 7-a editie MID!

  • laura 4
  • laura 3
  • laura 1
  • laura 2

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>