Pages Navigation Menu

BBC: Vrem să dezvoltăm BBC Earth în România şi căutăm “cea mai bună casă” pentru “Top Gear”

BBC: Vrem să dezvoltăm BBC Earth în România şi căutăm “cea mai bună casă” pentru “Top Gear”

BBC-Earth

BBC vrea să îşi dezvolte prezenţa în România, o ţară importantă şi profitabilă pentru corporaţia britanică, să consolideze poziţia nou lansatei televiziuni BBC Earth, care a înlocuit recent BBC Knowledge, şi să găsească “cea mai bună casă” în audiovizualul românesc pentru “Top Gear”.

Planurile radiodifuzorului public britanic (BBC) pe piaţa audiovizualului din România au fost prezentate agenţiei MEDIAFAX de Nick Percy, Director of Business Development & Digital, Global Markets în cadrul BBC Worldwide, în contextul unei călătorii de afaceri efectuate de acesta la Bucureşti.

BBC Worldwide este “braţul” comercial al British Broadcasting Corporation (BBC), prin intermediul căruia corporaţia îşi desfăşoară activităţile comerciale la nivel internaţional, inclusiv în România.

- Strategia BBC în România în următorul an: dezvoltarea business-ului de televiziune, în special a recent lansatului brand BBC Earth, dar şi a business-ului de conţinut-vânzare de programe

BBC este prezent în România atât prin intermediul a trei televiziuni – BBC Earth (care, pe 14 aprilie, a înlocuit BBC Knowledge), BBC Entertainment şi BBC World News -, dar şi prin intermediul programelor sale care sunt achiziţionate şi difuzate de alte televiziuni care emit pe piaţa audiovizualului românesc.

Potrivit lui Nick Percy, pentru BBC, România se află în topul 3 al celor mai importante pieţe ale audiovizualului din ţările din centrul şi estul Europei.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>