Pages Navigation Menu

Alexandru Israil (MID): „Noi stăm liniștiți, că suntem cu 20 de ani în urma Europei.”

Alexandru Israil (MID): „Noi stăm liniștiți, că suntem cu 20 de ani în urma Europei.”

Entuziast și, totodată, foarte prompt, Alexandru Israil a recunoscut că în contextul războaielor din Europa și America, România stă liniștită, pentru că este cu 20 de ani în urma marii civilizații.

Alexandru Israil Sursă: http://www.marketingindirect.ro

Alexandru Israil
Sursă: http://www.marketingindirect.ro

Unul dintre speakerii conferinței „Marketing în Direct”, ediția a 7-a,  a fost Alexandru Israil, co-autor în cartea „Guerrilla Marketing Remix”, de Jay Conrad și Jeannie Levinson.

După o prezentare fastuoasă făcută de Mihaela Tatu, Alexandru Israil s-a ridicat și a taxat-o: „Prezentarea a fost cam lungă.”, moment cheie în discursul ce tocmai îl începuse, deși publicul nu realizase încă asta, deoarece a captat atnția tuturor celor prezenți, care nu s-au oprit la final din a adresa întrebări.

În timpul acordat de organizatori, Alexandru Israil, Guerrilla Marketing Certified Professional, a deslușit o parte din secretele marketing-ului de guerillă. În prima parte a prezentării, acesta a vorbit despre strategiile de marketing, subliniind că nu se fac doar din punct de vedere al experților de marketing, experiența își spune adesea cuvântul.

Pauza de conferință Sursă: http://www.marketingindirect.ro

Pauza de conferință
Sursă: http://www.marketingindirect.ro

Ideea de preț a fost, de asemenea, un subiect în sine. Toată lumea comunică în funcție de preț și aici vine marketingul, unde prețul coboară pe locul al II-lea, pe primul loc urcând clientul, fiindcă este foarte important să-l asculți în variantă activă. Adică,  în măsura în care compania este capabilă să-l asculte efectiv, nu să-i dea un replay sau un contra-argument.

Inițiații în afaceri sau reprezentanții companiilor de comunicare s-au întrebat care ar fi cele mai eficiente componente ale marketing-ului. Desigur, Alexandru Israil a găsit imediat răspunsul, spunând că cele care au adus rezultate considerabile până în acest moment sunt Networking-ul  și PR-ul. Acestea sunt, așadar, cele mai eficiente tactici de marketing.

Definiția succesului este cât se poate de simplă pentru Alexandru Israil.

„Investițiile corecte în marketing-ul de calitate aduc o creștere a volumului de vânzări.  În momentul în care demonstrezi și susții lucrurile, tot succesul e al nostru.”

Cât despre conceptul de marketing și modul în care acesta a luat amploare în România, Israil are o opinie destul de entuziastă.

„Marketing-ul începe să capete forma corectă și în România. În America și în Europa este un război nuclear, dar noi stăm liniștiți, pentru că suntem cu 20 de ani în urma lor.”

Conferinței Marketing in Direct este un eveniment devenit deja tradiție în cercul specialiștilor marcomm care aduce laolaltă 13 nume de top din industrie. Împreună cu specialiștii și cei 250 de participanți, anul cesta s-a dezbătut un subiect de mare interes și s-a căutat răspunsul la întrebarea ”Marketing digital sau promoții offline?”.

Citește și:

Laura Dragomir (MID): „Să vă spun povești am venit, nu să vi le vând!”

Peste o săptămână are loc cea de-a 7a ediţie a Conferinței Marketing în Direct

Nu aduce anul ce aduce… cea de-a 7-a editie MID!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>