Pages Navigation Menu

Adolf Hitler, muza publicitarilor

Adolf Hitler, muza publicitarilor

 

Hitler ceainicImaginatia publicitarilor nu a inselat niciodata asteptarile, chiar daca adesea au socat prin idei stralucite sau nu tocmai inspirate. Reclama este un produs media cu doua taisuri: ori aduce satisfactii vizuale, ori intriga publicul, uneori atat de mult, incat finalul se desfasoara intr-o instanta de judecata.  

            Publicitarii speculeaza la maxim interesul fanilor pentru un eveniment si pun la bataie cele mai bune resurse, aplicand cele mai creative idei. Mai mult, publicitatea face apel la idealurile oamenilor si la devizele consumatorilor.

O agentie de publicitate americana a asociat imaginea lui Adolf Hitler cu un ceainic. Iluzie optica sau intentie, panoul publicitar din Statele Unite a starnit controverse pe retelele de socializare, dupa ce utilizatorii si-au dat seama ca obiectul prezent pe afis seamana cu cel care a condus regimul nazist.
Remarcat pe site-ul de divertisment Reddit, panoul publicitar care intruchipeaza imaginea unui ceainic de designer lasa sa se intrevada cateva trasaturi asemanatoare cu cele ale lui Adolf Hitler (mustata, mesa, bratul ridicat).

            Panoul a fost conceput pentru lantul de magazine JC Penney si este vizibil pe o autostrada din  California, potrivit Huffington Post, cel care a realizat colajul: Hitler-ceainicul de designer.
Foto: Huffington Post

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>